Pages

About Me

My photo
في الغالب أنا عيل

Wednesday, June 25, 2008

Egon Schiele

..
..

22 comments:

jimms said...

جميلة اللوحة دى أوى يامعاذ
لمين اللوح دى؟
:)))

انشر لوحات لـ إجون شيلى
يامعاذ
انت اختياراتك للوحات كويس جدن
وياريت تحط لينك للوحاته
والفنانين اللى انت بتشوف لوحاتهم
...................
تقبل مرورى
.......

sara... said...

المرررررررررررررعب

^ H@fSS@^ said...

و طظ فيه هو كمان

تحياتي

Rivendell** said...

ولنا عودة يا معاذ
----
انا بكره البني ادم اللي في الصورة دي بلا سبب واضح
حساه السماوي - الجادجمنتال - المتعالي
نوع البشر اللي ما بقبلوش اطلاقا يعني

مُزمُز said...

جججججججججججججججججججج

مُزمُز said...

جيمس:

اطلع برة يلا
انا مش فايقلك

:)

سارة:

مررررعب فعلا يا سارة
مع ان كمان مش دي بترعبني وي
انا امبارح فضلت اتفرج عليه ساعات
فيه لوحاااات حسيتها مزززززززعجة ومرررررعبة لاقصى درجة
ومش عارف برضه عامللي جذب ليه

حفصة:

سعيد بزيارتك يا سيدتي ووضع لمساتك على مدونتي الجميلة

وشكرا على اهانتك الرقيقة للفنان المعتوه واللوحة المستفزة الرائعة :)

سههههههههههااااااااا:

مبسوووووووووط
بس بجد لو يعني بجد لو حصل يعني بجد تاني لو يعني بجد قفلتي تاني يومك مش هيعدي بجد يعني تاني :)

بالنسبة للوحة
انا حاببها
حطيتها للبروفايل كمان ظي ما انتي شايفة
عموما يمكني ده انطباعك الشخصي يعني عادي

منوررريييييييييييننننننن :)))))

مُزمُز said...

ججججججججججججججججج

مُزمُز said...

جججججججججججججججج

Unknown said...

مش شايفة مرعب

على قد ما هو منفوخ عالفاضى

Anonymous said...

قوية قوي اللوحة
وكمان القصيدة اللي فاتت
شدني جدا قلبك اللي زي الهيليوم
تحياتي الخالصة

نعكشة said...

كتير بقف قدام اللوح عشان اشوف حاجة
مش عارفة إية هيا
بس بحب اشوف حاجة

مش عارفة

عارف لما تبقي مزبهل من اللي بيحصل حواليك
لما تبقي مش عارف تعمل حاجة و انك مقيد
وملكش غير إنك تستخدم تعبيرات وشك

حاساة متكتف و خصوصا من طريقة شخبطة اللون الاسود علي قميصة

و حاساه مذهول و مستعجب قوي من نظر عينه

الناس دية ببقي نفسي اهزها و اقولها انطقييييييييييي
قولي عايزة تقولي إية

بلاش النظرة دية

و ارجع ابص لتحت زيهم من غير ما اهزهم


جميلة اللوحة

حتى انا ساعات بتبقي حالتي كدة

سلمت يداك


سلامون عليك

LAMIA MAHMOUD said...

جامدة

LAMIA MAHMOUD said...

جيت تاني عشان اقول حاجة تانية

:D

انت شاعر يا ابني
لاء بجد تحفة .. قريت حاجات كتير جدا وحرجع اكمل وكنت بفكر اسيبلك تعليق تحت كل حاجة قريتها بس قلت الملل والزهق وافتقادنا للوقت الكافي حتى وان كان الوقت اصلا ممطوط

انت قلت بقالك سنتين
طب انا ازاي مجتش هنا قبل كده؟

Caramella said...

مش مريحنى الراجل ده !

و كويس انت فتحت المدونة تانى .. معلش لسه عارفه ..

يا مراكبي said...

أخيرا لوحات فنية تاني .. أحمدك يارب

بس هو أنا كل ما أخش المدونة ألاقي إسمها إتغير؟ وبعدين بقى؟

نبض اسكندرية said...

رائع كالعادة

تحياتى

شادي أصلان said...

مش عارف انا جيت هنا قبل كدا ولا لا
بس اسمحلي مجنوتك جميلة ورائعة فعلا تستحق الزيارتك ان شاء الله هكرر الزيارت كتير
مزيد من التوفيق

مُزمُز said...

واحد مش فاهم حاجة:

شيلي فنان مرعب
لوحاته تشوه وموت
معظمها

انا شايف ده مليان زخم مشاعر

منورني يا فندم

:)

مصطفى:

اللوحة قوية فعلا
وبحبها اوي
شكرا لرايك على القصيدة يا مصطفى ومبسوط انك قريتها واهتميت تبدي رايك

تحياتي لك

نعكشة:

اولا سعيد بزيارتك الاولى جدا جدا
وسعيد بتعليقك اكتر
..........
الناس دية ببقي نفسي اهزها و اقولها انطقييييييييييي
قولي عايزة تقولي إية

بلاش النظرة دية
.........

ايوة
نظرتك للوحة جميلة وحساسة فعلا

سلامون عليكي انتي يا جميل

لمياء:

جامدة فعلا

انا طبعا مش عايز اقوللك كلامك اخجلني يعني
اقري براحتك بس خدي بالك كل تكرار عليه ضريبة
بالنسبة للمدونة
فانا فعلا بقالي ما يقرب من سنتين كده
وفي يوم من ايام سنة الفين وسبعة وتحديدا في شهر مايو
مسحت البلوج القديم
وكان اسمه كهف للنشوة
ومتهيالي كنت علقت عندك زمان مرة او مرتين
وبعدين رجعت عملت مدونتي دي
وغيرت اسمها من شجرة بداخلي الى مقهى ليلي وهو الاسم الحالي

وتوتة توتة

منورة
جدا
جدا

:)

Caramella:

اممممممم
مش مريحك خالص يعني؟ جربي تبصيله تاني كده يمكن تشوفيه بشكل مختلف

سعيد بزيارتك جدا

يا مراكبي:

يااااااااااه
عاش من شافك يا فندم
انا نشرت لوحات كتير يا عم قبل كده انت بس اللي مخدتش بالك
وبعدين انا غيرت اسم المدونة من زمان
غيرها بقى في اللينكات
كده احسن واللهي

:)

نبض اسكندرية:

اللوحة فعلا رائعة واكتر

تحياتي

شادي اصلان:

اشكرك جدا على رايك
اتمنى فعلا زياتك دوما

:)

The Alien said...

أنا قابلت محمد صبحي ف حفلة منير
كنت أتمني أشوفك إنت كمان
بس عرفت منه إنك مطحون
أتمني تكون بخير وأتمنالك التوفيق

تحياتي

kafrawy said...

ممكن اعرف مين الاخ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سابرينا said...

يمكن مش قرفان من حد
يمكن عامل كدة بسبب وحدتة.......حتي لأ يقترب منه احد

مُزمُز said...

بيشوي باشا

محمد قاللي بالفعل يا فندم
وانا كنت اتمنى اكتر اقابلك هتبقى فرصة جميلة جدا
ان شاء الله قريب اوي
اخلص بس الزنقة اللي انا فيها دي الاول

:)))

كفراوي:

ده رسام اسمه إجون شيلي

صابرينا:

ممكن جدا ليه لا
سعيد بزيارتك اوي وتعليقك عندي على فكرة

:)