Pages

About Me

My photo
في الغالب أنا عيل

Monday, September 28, 2009

نحت : جمال عبد الناصر



4 comments:

well said...

الرأس تسابق العجلات لعل العين ترى المشكلة قبل ان توقعها الاحجار
..اليوم اصبحنا نمشى وننظر خلفنا الى ماضينا ..

Zianour said...

حلوة يا معاذ

وحلو النيولوك الجديد
وخصوصا الالوان فيها تناسق وشوية فرحة مش بطالين

ادام الله الالوان!!!

يا مراكبي said...

حلو قوي بجد

---

بلاش الألوان الخضراء الغامقة للكتابة على خلفية سوداء .. هنتعمي كده

مُزمُز said...

well:

منور
عجبني تعليقك :)

زيانور:

مبسوط والله ان النيولوك عجبك
اديني بحاول اشجع نفسي بشوية الوان
دعواتك الدائمة بقى بدوام الالوان والنبي

مراكبي:

سعيد ان الصورة عجبتك :)

بس هو انا مش حاسس ان الاخضر غامق يمكن انا الشاشة عندي فاتحة شوية وللا حاجة
بس هو كده حلو بصراحة عامللي راحة نفسية
عامة متقلقش مش هتتعمي لان انا مش هاكتب كتير :D